GOD JUL!


Nu har jag precis haft julbrusch med min hostfamily. Köttbullarna gick åt men det var bara jag som åt prinskorv. Pepparkakorna gillades av Andy å Ethan men julmusten var inte populärt... Hade även svenskt te och O´boy men känder liksom ingen idé... Haha.
Jag fick ett presentkort på Victoria Secret och pojkarna verkade för första gången uppskatta mina presenter. Jason fick pärlor och pärlplatta och Ethan fick figurer han samlar på.
Nu ska jag snart bli skjutsad till Jennifer också fortsätta firandet där. Jag spar mina svenska klappar och öppnar dom med henne. Känns så dumt att sitta och öppna själv :/
Ha en bra julafton allesammans! Min har precis börjat :D
Puss!

image427

image428

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback