Tillägnat Ehlin och Sandra

Igår kväll kom jag tillbaks till London efter nästan en hel vecka i Sverige. Den kan vi berätta mer om nån annan gång.
Klockan 8 imorse ringde alarmet men jag tyckte nog att jag var liiiite för trött för att gå upp till dagens första lektion så jag somnade om. Klockan 10 ringer min kära norska som ska flyga från Oslo till London idag. Hon har glömt sin plånbok hemma så klockan 2 ska jag vara på Gatwick och möta henne så hon tar sig in till London. Ingen eftermiddagslektion heller alltså.. Ajajaj... :P
För några minuter sen skriver Ehlin på facebookchatten och berättar att det senaste avsnittet av mitt nya beroende(?) har lagts upp. Big Brother.. Haha, vi får se hur länge jag håller i!
Upp ur sängen för att göra mig lite frukost. Ler åt hur mycket jag gillar min lägenhet. Speciellt när hela trädgården lyser av sol. All överlämnad alkohol från min födelsedagsfest står kvar där ute och jag undrar när vi ska orka dricka upp allt? Gör en cinnamonbagel med ost, gurka, purjo och en toast med philly och hallonmarmelad. Dricker Ramlösa Smultron som jag köpte på Arlanda igår.
NU kan BB börja ;)

Kommentarer
Postat av: elis

HEJAHEJAHEJA SARA. NU HÅLLER DU I DET HÄR...ANNARS... hehehe ;)

Postat av: Catharina

DU ER EN ENGEL! tack så mycket! hehe.. dumme norsker som glemmer ting hjemme eller hur? ;) btw, jeg er HELT med å hjelpe deg å drikke opp den alkoholen.. just say when! Bra blogg :D puss

2011-03-09 @ 14:27:17
URL: http://www.catharinae.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback