Tillägnat Ehlin och Sandra

Precis hemkommen från jobb. Vågade äntligen be om ledigt för april då jag drar till Krooooooatien med min favourite CISSI i 2,5 vecka. Hade också ett bra snack med min ass. manager. Alltid bra att känna att man ligger på samma nivå! Att man tänker lika.. Ikväll var det quiznight som varje tisdag. Dom är nästan bäst. Det är JÄTTEbusy i början vilket bara är kul för man hinner inte tänka på vad man bör prioritera utan man bara kör. Och sen lämnar alla på samma gång så vi kommer hem rätt tidigt.
I skolan idag lämnade jag och Cath in vår snygga graphic novel! SMAKPROV:
Nu ska jag ta å ringa till mamma. Hon jobbar natt hemma i Sverige och tror hon behöver underhållning för hon håller på och textar mig!
Har föresten inte en enda lektion förens början av maj nu kom jag på! Dock en del skoljobb att göra hemifrån... Men GÖTT!
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback