Tillägnat Ehlin och Sandra

Heeej Hallå!
JÄTTErolig fest igår som var en överraskning till Lidia som fyller år i veckan. Massa folk som hade samlats på Sumner Place. Alltid lika kul att komma tillbaks dit!
Eleonor och Jesper följde med mig hem och sov här men tyvärr blev det inte så mkt häng eftersom att jag började jobba redan 11 imorse. Kanske seg start på jobbet men sen sprang timmarna iväg snabbt. Slutade klockan 5.
Nu har jag precis haft en liten skype session med min pojkvän. Saknar honom alldeles för mkt. Men nu är det bara dryga veckan kvar av totalt tre.
Ska gå iväg nu för att äta middag med Filip. 9 grader ute fortfarande - gött!
Vi hörs då.
PUSS

Kommentarer
Postat av: elis

ååh är han inte hemma än bfrienden..

Hoppas min skype funkar ikväll, miss yoooou!

BTW hävla KATERINA uuuuhhh kärring!



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback