Tillägnat Ehlin och Sandra

Heeeello!
Hela veckan har det varit riktigt fint väder på förmiddan men runt 1 sisodär blir det helt vitt. Därför var jag duktig igår och mötte andrea för en frukost och det va så varmt och skönt! Dagen spenderas med lite musutrotningsjobb. Hobb Nobbs ska tydligen vara det enda som biter ;) Amina kom förbi och vi lagade lunch ihop och på kvällen var det jobb. Alltid lika kul en fredagkväll! Satt kvar länge efteråt där "bara en öl" blev 2-3-....
Somnade gott i vetskapen om att en mus låg död i köket efter att ha hört fällan smälla igen.
SPRAG till köket imorse för att få se denna härliga döda mus men NEJ. Det var då ingen där och fällan hade inte ens rört sig. Så det var väl nåt annat ljud jag hörde :(
Filip, vår Yacht Week skeppare, är i London över helgen så idag var det honom vi mötte upp för frukost. Sen visade jag honom runt i fina Fulham.
Nu har jag precis skypat med min mor. Plugg är det som gäller hela eftermiddan och ikväll är det fiiiiiiesta!
Pusss
Jag, Filip och Andrea i Kroatien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback