Igen

Hej bloggen!
Kroatien var grymt. Kolla facebook, det är ju där alla bilder finns nu för tiden. 7 Veckor blev det totalt!! Kul men aldrig mer ;)
Efter Kroatien gjordes en snabbvisit i London. Denna gången för att kolla på lägenheten som faktiskt ÄR VÅRAN!!! Såå gött att ha allt klart. Strax efter den 18e sep ska vi flytta in :)
Nu är jag i Sverige på rehab. Började med en riktigt trevlig kräftskiva vid stugan, godishäng i Sandras soffa igår och idag kommer min kära E hit på besök. Vi ska kanske röja lite i mitt rum så jag borde börja förröja nu.


Puss å puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ses snart, puss å puss : )

Postat av: elis

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-05 @ 00:11:50
URL: http://eeehlin.blogg.se/
Postat av: E

GAAAAH SARA FÖR F*N! NU BLOGGAR DU, ANNARS........................

2010-10-21 @ 14:58:05
URL: http://eeehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback