Sverigepausen är över

Idag är det söndagen den 11 juli. Det har precis slagit om till det. Jag har nästan packat färdigt mina väskor. Färdig blir jag aldrig. Om några timmar åker jag från mitt kära Deje igen.
Stockholm-London-Split

Min månad i Sverige har varit kanon. Bra väder alla dagar utom 1 (Det var också enda dagen jag badade). Jag har träffat mkt släkt och vänner och tagit det lugnt. Besök i Göteborg, Uppsala och Skåne.

Nu vill jag hitta den perfekta lägenheten i London och så längtar jag efter havet och vindarna i Kroatien. Just ikväll lockar inte det sociala, festen eller att min kropp förhoppningsvis ska bli några grader brunare. Nej ikväll vill jag bara sitta längst fram i fören och känna att jag lever. När det går som snabbast kan man sjunga så högt man vill och ingen hör en. (Inbillar jag mig iaf)

Jag tycker om mina vänner så mkt. Jag blir alldeles ivrig och vill att allt ska vara bra. Alla går åt olika håll och jag vill bara krama sönder. Vad hände liksom? Det ska ju vara vi.

Min familj är det bästa som finns.

Om två månader börjar min skola i London. Då börjar mitt Londonliv på riktigt. 3 år är det sagt.
Om nio timmar sitter jag på bussen till Stockholm. Nu flyttar jag på riktigt.




Kommentarer
Postat av: elsi

älskade hjärtat, jag hoppas du kommer trivas som fisken i vattnet (eller som sara på sjön) med skolan och London. Hejar på er, och hoppas ni hittar en toppenlya, det är ni värda. Har varit så mysigt att få skratta, äta choklad, bada och fira midsommar med dig. Tusen pussar på chipssmulan /elsi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback