One year ago

Hej fredag!
Idag är det precis ett år sen jag och Linda kom hem från USA. Ringde till henne förut och vi gick igenom vad vi har hunnit med(och inte hunnit med) på detta år! Positivt och negativs... Alltså den där dagen för ett år sen va nog en av dom häftigaste i mitt liv. Vi satt SÅÅ pirriga hela flyget hem, SÅÅ skön känsla att mötas av pappa och Daniel på flygplatsen, SÅÅ kul att köra omkring låångsamt upp till Värmland - släppa av paret vid sjukhuset och sen åka hem till mamma och Anton! Gahhhh. Att få se min underbara säng. Och jag kommer ihåg att jag kände mig så stor och lång. Huset i USA hade ju något högre i tak så jag kände mig som jätte här hemma.
Dagen efter var lika bra. Mamma fyllde år så massa gäster kom hit och en efter en blev så överraskade av att jag hoppade fram från ett rum! Haha. Älskade David trodde han skulle bli hämtad i stan av Maria men så kom jag springandes där vid McDonalds. Snopet.. Haha. LYCKA! Och på kvällen.. min kära mor åkte med mig till hallen där aaaalla Dejekompisar satt samlade för att kolla på handboll. Gud, allt var en enda dimma av kramar och förklaringar. Sen bar det av till Forshaga för att smyga in hos Ehlin och överraska henne när hon kom hem från träningen. Alltså DEN minen!!! Skulle ha filmats... Vi drog vidare till Sanna där även Pär och A-I hängde. Surprise surprise :D:D Ehlin följde med hem hit för sovning och även David å Carl kom förbi!!

Dom två dagarna vill man bara uppleva igen igen och igen. Så mycket glädje och lycka :)






Första utgången! Linda och jag :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du ringde och hade koll på datumet ;) För det hade ju inte jag! Hoppas vi ses snart gumman, var alldeles för länge sen sist ;(



PUSS (L)

2009-09-26 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback