Storm

Hallå!
Mkt trevlig kväll igår. Åkte in till Pitchers med far och bror där vi åt hamburgartallrik med hallomi och tzatsiki(Mmmmmm Grekland) och kollade på hockeyn. Veeery nice! Hem och hann precis bara vända innan David kom och hämtade upp mig för att åka till stan igen. Väl där hängde vi hos Matte och tittade på Barcelonamatchen. Mötte upp Fredrik och köpte kinamat. Och efter mååånga om och men tittade vi även på film hos Fredrik. När klockan var 2 hämtade vi Johan, 20 år, vid Nöjes, snurrade lite kring Max och sen raka vägen hem. Trött!



En sak, jag har alldeles för många Fredrik i mitt liv. Eller jag klagar inte men det hela blir bara lite komplicerat. Gillar inte att använda efternamnen heller. Haha. Kände väl en 3-4 sen tidigare och har lärt känna 4 nya Fredrik under sommaren.


Nu ska jag laga indiskt till min familj. Sen vill jag äta chokladtårta. PUSS


Kommentarer
Postat av: E

Sara du borde starta restaurang!!!!!!!!!!!! Åh jag skulle äta där jämt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback