Oktober

Grym helg!
Fredan spenderades hemma i soffan med familjen och Idol. På natten hämtade jag David i stan och sen några goa killar här hemma i Deje som också ville hem :)

I lördags jobbade jag först på Färjestad. Var riktigt kul och det fanns att göra hela tiden. Jobbigt bara att dom a l d r i g ville gå när jag dessutom hade bråttom. haha. Bråttom till EHLINS 21årsFEST!!! Där svirade jag om till min GossipGirl-outfit.. Jag va ganska ensam om att köra på temat men det gjorde INGENTING! (Johanna va ju faktiskt Duff å Ehlin va S) Kalas, kalas. Jättegod mat hade hon gjort och jag som inte hade ätit på hela dagen kunde ha ätit upp hela tårtan själv. No probs! Ja och sen va ja tydligen på Nöjes... :S

Igår låg ja i soffan ungefär.. ja hela fucking dagen!!!


Ikväll kmr Ehlin hit på mys så ja borde kanske styra upp mitt rens som fortfarande pågår annars kommer hon få panik tösen.



Oh well, sen är ungefär hela veckan och nästa planerad. Mkt roligt framöver!!! Väntar bara på ett samtal som godkänner mig request om direktflyg hem från Grekland ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi bör vara discjockeys någon mer gång! Det var iallafall något jag kommer ihåg från kvällen och det va kul för vi ägde! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback