One more week of THE life..

Hello Lovers!
Senaste veckan:

Lördag. Tar tåget till Sthlm och blir efter lokproblem uppmött av Cissi på centralen. Vi blir uppmötta av Anton och Fredrik utanför centralen. Jag och Anton går iväg för att köpa dryck och även Leo joinar oss i kön. Sen åker vi allihopa runtrunt i Fredriks bil och till slut hamnar vi på ett thaiställe med suuuperduuuuuper god mat. Väldigt välbehövligt. Säger hejdå till Fredrik och jag, Cis, Leo handlar mat och åker hem till honom. Chillar, gör oss iordning, Anton ansluter och vi äter goda tapasen som Leo gjort. Vi har det så trevligt att klockan blir jättemkt och det där födelsedagskalaset vi skulle på känder plötsligt för långt bort för vissa så istället åker vi in mot stan där vi dansar tryckare hela natten.
Söndag. Äter kebabtallrik till frukost och sen blir det shopping för mig å Cissi å Anton några meter bakom. Efter ett tag byts Anton ut mot Leo och vi vinkar av Cissi som åker hem till Uppsala. Jag följer med Leo hem igen och chillar hela kvällen. Runt 10 tar ja bussen in till stan igen och hem till Sophie där vi har fet catch up och dricker te.
Måndag. Den där tidiga morgonpromenaden vi skulle ta blev aldrig av pga ösregn med vid 9-tiden är det finfint väder och Sophie som väljer att inte jobba (Hurrey) bestämmer att vi tar en heldag på stan. Sagt och gjort. Promenad, bank, beyond retro, fira, affärer affärer, lunch på NK, affärer, affärer. Hem sova/jobba. På kvällen handlar jag mat och lagar potatissoppa med smörgås å massa pålägg och vi fixar Sophies tv och har en riktig tvkväll!
Tisdag. Lämnar fina Sthlm. Lunchar med Mattias i stan. Jag och Sandra hjälper mamma på hennes modevisning.
Onsdag. Jobb på dagis på dagen och jobb i LLA på kvällen.
Torsdag. Hängde vid Visten på dagen och på kvällen var det tjejkväll i MittiCity med Sandra och Ehlin och efter det tvkväll med Ehlin och Rickard.
Fredag. Städade ur garderoben. Ojojoj. På kvällen fetingmys hos Sandra med Eleonor. MAAAAT och Idol ;)


Såja, nu blir det mat i stan med far och bror. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback