Grek

Haha
"Sara is working" vare precis en grek som skrek innan han åkte iväg på moppen! (tror han ja)
Precis hemkommen från en bar där dom va hur hjälpsamma som helst med internet. Ringde runt i en halvtimme för att få tag på ett lösenord till sitt trådlösa. Sen efter nån timmes häng där stängde dom och jag flyttade mig till båten där jag sitter nu! Klockan är 23.00 och det är alldeles ljummet.
Har det bra. Är trött och sleten(Som jag brukar se ut, hrrrm) Tidiga mornar har ju aldrig varit min grej riktigt men det ingår i det här jobbet och jag tar det gärna!
Poros i söndag, Hydra igår. Där mötte vi även upp ett event med 5 båtar med skeppare och värdinnar från Charter School! Mkt trevligt! Nu finnes vi på Spetses och jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Snabbt tempo hela tiden! Imorrn ska vi gå i hård vind till naturhamnen Dhokos och där hoppas jag finns lugn!!

Jaa, det var väl lite från mig. Kommentera och håll mig uppdaterad!

PUSS

Kommentarer
Postat av: helen

Häftigt Sara!! Låter som att du har mycket att göra fast det går väl ingen nöd antar jag? :D Kul att höra om det nya jobbet iaf! Imorgon åker jag till kusten och ska träffa tjejen jag reste med i NZ. Ska bli riktigt roligt! :) Sköt om dig!!

Postat av: Andrea

Hey you! Va gytt det låter :) Hur varmt är det om dagarna? Hur har det gått med menyn? Som det ser ut nu är det ganska troligt att jag pyser till Norge ja, som alla andra :P Vi höres, puss och kram!

2009-05-21 @ 22:23:03
URL: http://andreadahlmans.blogg.se/
Postat av: sandra

Tycker du är söt när du ser trött & sleten ut <3

2009-05-22 @ 00:19:06
URL: http://sandrewskij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback