Foll Rolle!

Heeey boys and girls!
Har så mkt att berätta och vet som vanligt inte hur man ska få ner det i bloggen. Har jobbat från första stund jag kom ner tills typ.. NU! Lämnade av ett gäng danskar här på basen i förmiddags och nu har jag uppdaterat mig på datorn. Är ledig tills på lördag då ett nytt event kör igår men ja skulle jobba lite extra här i hamnen på fredag också så det går ingen nöd på mig.
Sömn är något jag är i behov av och hade sett fram emot ett skönt 9-timmarsnap nu men så kom grekiska chefen precis in å sa att det blir beach party ikväll å att han hämtar upp mig vid 4, alltså om två timmar, för lite drinks å meat-shopping. Ska bli riktigt kul. Speciellt att hänga med alla utanför jobbramarna. Sova kan man göra imorrn!

Lämnade Aigina kl. 6 imorse. Kunderna sov så det var bara jag och skepparn Leo som fick se en underbar soluppgång. Alltså det är så vackert här nere. Överallt. Och så god mat. Vet inte vart ja ska börja....

Hmm, nu står valet inför en nap eller en makeover. SpörsSpörs!


Aja, nu kommer ja nog vara på datorn en del de kommande dagarna så ni får fler uppdateringar! Ha de bäst. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback