I ain't got a motorboat but I can float your boat

I julklapp av farmor fick jag bl a en liten prenumeration av Cosmopolitan och som premie fick man ett värdebevis för skönhetsbehandling. Igår fick jag listan över de ställen man kunde boka på över hela Sverige. Jag klickar mig in på Värmland och vad står inte högst upp på listan? Jo Energicellen i Deje! Hahaa. (Förutom det bara ett ställe i Kil. Vart tog Karlstad vägen?) På energicellen är det ju som alla Dejebor vet floating som gäller och jag är inte det minsta sugen på att prova på det faktiskt... Kan inte se nöjet i det. Många säger att det är avslappande men jag tror det är minst lika avslappnande med massage och då är det ju skönt samtidigt!
Nej, den där skönhetsbehandlingen får tas ut vid nästa gbg eller sthlmsbesök minnsan!



Kommentarer
Postat av: e

Oflyt..... (hahahahah)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback