When things doesn´t turn out the way you want to

Idag skickade jag iväg ett mail till min hostmum där jag berättade att jag inte kommer och jobbar i USA i sommar. Har dragit på det hur länge som helst för jag visste hur jobbigt det skulle bli. Fy vilken svikare jag känner mig som. Hade lovat henne, E och inte minst mig själv. Saknar dom mycket idag.
Jag tycker det är så jobbigt och tråkigt när det inte blir som man tänkt sig. Allt ifrån när någon säger att han ska hälsa på en men det blir aldrig av till att ett sommarjobb sen länge planerat går upp i rök.



Men kan det inte från och med ikväll vara slut på att allt går emot mig? Ikväll blir det bio med mamma och resten av veckan ser också bra ut. Första dansträningen i Kulturhuset. Skola igen - längtar! Jobb torsdag och sen en efterlängtad helg i Linköping. (Hata SJ)
Det gäller väl bara att börja om och ta nya tag...


Kommentarer
Postat av: E

snyggo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback