Now if she moves like this, Will you move her like that? Come on, shake shake shake shake shake it

Nu har jag i nån vecka beundrat alla som skrivit nyårskrönikor och gjort resumeér. "Vad folk har hunnit med" har jag tänkt. Vad har jag gjort? Jag har bara vistats i USA har det kännts som. Men jag är helnöjd. Jag har gjort en massa.
Här kommer mitt tvåtusenåtta.



Firade in det nya året med Sonja.


Åkte med min värdfamilj till Orlando. Hard Rock Hotel och Universal Studios.


Åkte återigen ner till Florida med min svenska familj som var på besök.


Jag fyllde 20 år och fick en fisktårta!


6-månadersdagen firades i Mars.


Hängde mycket med den här underbara tjejen.


Värdsklasshelg med värdsklassgäng - Silverbay!


Robyn med Olof i city.


Valborg i Little Italy.


Östkusten.


Sverige och Kansasbesök :D Sandra, Michaela, Linda. Här i Empire State Building.


Midsommar


Weekendresa till Washington D.C


Bon Jovi-konsert!!!!!!!!


Yankeesmatchen va grym


Mamma kom på besök i Augusti!


Min hejdåmiddag med tjejerna. Ville inte släppa taget...


Jag och Linda gjorde Kalifornien på alla sätt man kan!


Surprise, Surprise. Jag och Linda dök oväntat upp i Sverige. På mammas födelsedag och allt!


- Bilder från oktober och november finns ej på den här datorn.. :/ -




Eleonor fyllde 20.


Lilljul som traditionen bjuder med Sandra!


ETT FRUKTANSVÄRT BRA ÅR. DET SYNS VÄL?!?!

Årets låt: Metro Station - Shake it
Årets mat: Burgare i alla dess former
Årets dryck: Float
Årets ord: Awesome
Årets film: Juno


Kommentarer
Postat av: andrea

Jeez vilken tårta :O Härligt att vi fick en resumee av dig också :D

Postat av: Rebecka

GOTT NYTT AR!! Hoppas allt ar fint med dej, later sa iaf pa din blogg!!! Kramar Reb

2009-01-08 @ 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback