Making Plans - Making Dreams

Godmorgon Godmorgon!
Igår var ju dagen då Sverige äter mest pizza på hela året. Och vad gör då en ickeätande pizzatjej som jag? KEBAB såklart. Intogs hos Pär med Anna-Ida och gänget :) Såg på dålig vampyrfilm och rolig Stig-Helmerfilm.

Nu har jag tagit morgonrundan på datorn och ska precis ladda upp ett foto på mig själv för CampAmericaprofilen. Sen är jag helt klar med ansökan. Intervjun är på ingång när som helst. I sommar åker jag och Anna-Ida, (ehlin, du då???) till USA och jobbar på camp mitt ute i skogen. Lovely.

Nee måste upp och styra upp dagen. Snart kommer förmodligen nån hit och då blir det ut i kylan för promenad. Puss och puss!


Camp Westmont. Picture from the Visiting Day in July.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback