Heading for the weeeekEND!

Nu är det fullspäckade dagar i Saras liv!

Igår stod ju lunch och dans i Folkan med Ehlin på schemat men så ringde dom mig från dagis på morgonen och frågade om jag kunde komma och jobba. Och som en tjej med väldigt små inkomster för tillfället kan man ju inte tacka nej till sånt. Så jobb blev under dagen men det gick fort. Sen drog jag en sväng till Forshaga så vi fick lite dans iaf. Får bli lunch nästa vecka istället. På kvällen var det ju skola som gällde. Denna gången dock utan Jennifer :(( Hoppas du ändrar dig tills nästa vecka ;) Igår joinade några som inte kunde nån engelska alls så du behöver aboslut inte känna dig sämst!!!

Idag var det sovmorgon och sen jobb på Färjestad resten av dagen. Fick servera några riktiga höjdare idag ;) (Engligt mig iaf, Örjan höll inte riktigt med haha) Men jag kan väl säga så mkt som så att det var elittränare och landslagstränare!

Jag är så sjuuuukt taggad för helgen! Imorrn åker jag till min älskade Jennifer i Linköping och äntligen ska jag få se och träffa allt det hon berättat om i ett helt år. Känns ju som ja redan känner hennes familj, haha! Vi kommer nog inte kunna vara lugna en enda stund!


Ohwell, that was all for me! Sov gott så hörs vi på måndag igen. Om jag inte snor Jizzle datorn vill säga!



Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du och jennifer får en trevlig helg :) hälsa! Puss & kram

Postat av: Rebecka

Hoppas du o Jen hade en super bra helg!!!! :D:D

2009-02-02 @ 16:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback