Why all this glitter?

Hade världens bästa kväll igår! Efter revyträning och matlagning i flera timmar blev klockan äntligen halv 7 och mina allra bästa kompisar gick genom dörren. Vad mer kan man önska? (Jo jag hade iofs önskat att några till kom genom dörren men så går det när man bor för långt bort och sjukdomar härjar) Jag hade gjort mysigt så vi alla satt på golvet med kuddar, tända ljus och massa mat - partyt var igång! Glitter och glamor var temat och jag tyckte alla fick till det riktigt bra! Särskilt med mina lånegrejer, hahaha! Vi lekte lekar, blandade drinkar, gosade med Ludde och frågade min nya bok om livsavgörande beslut. Efter att jag och Ehlin skottat snö kunde vi låsa och dra in till stan där vi dansade hela natten lång. TACK så mycket alla som kom och gjorde kvällen så grym!

Nu ska jag lägga in lite bilder från min nya kamera! Och det finns en risk att jag är den nya Mogi. Vad har hänt med vissa bilder?! Oskärpa så det skriker om det.. Så skumt! Men jag måste väl helt enkelt lära den mig bättre...





haha, så snyggt att vi posar på precis samma sätt! revyskada?























Kommentarer
Postat av: jennifer

Vad fin du var gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback