KÄRLEK - FÄRJESTAD - HJÄRTA - PussssspUsssPUSS

Alltså jag VEEEET att jag är världens nörd men jag är sååååååååååååååååååå underbart glad just nu. LYCKA! Kan inte beskriva. Alldeles varm om hjärtat.
Ikväll hade jag världens bästa jobb. Att kunna se matchen live va oslagbart!

Häng i baren
Oroligheter utanför arenan
Buss och vallfärd med allt folk till torget
Lycka på torget
Bil genom kortegen
Varma mackor och genomgång av hela mathcne m.m.m.m med far å bror
Ja, det var va som hände efter matchen..


Jag kommer sussa så gött så gött. Om jag kan sansa mig dvssssss
FIRA HELA HELGEN!
GREKLAND PÅ MÅNDAG!

Facebooka mig, facebooka mig snälla, snälla du!









GLAAAAAD_TJEJ_21










Kommentarer
Postat av: e

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEE :D

Ses fre kanskeeeee??? Kan du my love?

Postat av: Amina

hahahah! du lever i en annan värld min kära sara, ta mig dit:D

Grattis i vilket fall!

2009-04-09 @ 23:14:32
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback