1 vecka vs1 månad kvar!

Precis hemkommen från fika i Mtown med Simone, Karin, Lovisa och Julia. Första gången jag gjorde något utan Hanna(Nya au pairen) sen hon kom! Sköönt att äntligen få prata ut . Inte ens haft tid att göra det i bloggen ju! Men fikat var trevligt som alltid. Stället med dom belgiska våfflorna har verkligen blivit vårt stammishak nu. Synd bara att vi inte hittade det i vintras när vi sökte mysiga ställen att sitta på...
Och nu är det verkligen inte alls lång tid kvar. Om precis en vecka, onsdagen den 10e sep, den här tiden hoppas ja att jag och Linda har hittat varandra på San Diegos flygplats och är påväg mot vårt coola hostel som ligger preciiis vid stranden! :D Och om preciiiis en månad, fredagen den 3e okt, den här tiden hoppas ja att alla mina vänner är samlade hos mig och vi är uppe hela natten lång och bara gosar med varandra! Keey?

Förra fredagen hade kära Amina och Karin ordnat en sån fin hejdåmiddag till mig. Va verkligen jättemys. TACK tjejer!!!


Jag fick en choookladtårta med ljus satta i en form av ett hjärta :) ♥

   
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback