Would you still call me Superman?

Ja frånvarandet har berott på besök från ingen mindre än min kära USA-bästis (som Ehlin kalla henne:) JENNIFER som varit här sen i söndags! Så kul att få hit henne och visa allt/alla man berättat så mycket om. Nästa gång är det min tur att åka ner till Linköping och se om mina förutfattade meningar stämmer!
Vi gick omkring i Karlstad och åt på kebabhouse och Waynes. Träffat Matte, A-I och Ehlin. Kört runt i Deje och upp till sommarstugan. Ätit kebab på Pizze House. Lagat mat här hemma och gått massa promenader. Kollat på bästa Hey Baberiba :)

- Inga bilder togs -

Igår hängde jag en massa med A-I och Ehlin. Vi var på stan men satt mest. Först med te och kaffe i flera timmar men sen lyckades vi förflytta oss till Vero där vi satt med pasta jättelänge! Sen delade vi lite på oss och på kvällen kom E till mig för manikyr, promenad och kvällsfika! Mysmys.

Fy vilken meningslös text det här blev. Får lov att sluta nu innan det blir värre...

Kommentarer
Postat av: Helen

Icke meningslös. Alltid roligt att läsa din blogg! Saknat den nu när du varit frånvarande. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback