So, so fast

För precis en vecka sen satt jag och Linda på planet mellan San Fran och Frankfurt. Mycket tankar i huvudet... Skulle vår överraskning funka? Vilka är hemma? Hur kommer man känna? Pigg, trött?
Men ja kan bara säga att allt blev så bra så bra!!! Tack alla fina vänner va bäst ni är :)

Och här är litelite av vad jag hunnit med sen dess!


I fredags stod mamma i centrum - 45 år!


Ehlin och Ellis tittar i fotoalbum och dagböcker!


Score med Erik och Pär


Mattias och jag! Haha han försökte smeka min handled men träffade fel ;)

 
Och igår var det "mammas" modevisning där Forshagas skönaste män var mannekänger. Bob&Rob!

Kommentarer
Postat av: Linda

Någon som har varit duktig och gjort saker. Själv sover jag mest bara, fortfarande.

2008-10-02 @ 11:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback