Santa Baby, so hurry down the chimney tonight

Jul på Liseberg var sådär otäckt mysigt. Jag blev verkligen redo för julen (som alla andra tusentals bloggerskor också verkade bli efter den här helgen) och skulle gärna haft julafton imorgon om jag kunde!
Massa juligt att äta.
Massa juligt att köpa.
Massa juligt att lyssna på.
Och rätt som det var föll det även några snöflingor. Kunde inte bli bättre!

Vi sov hos mina småkusiner och jag var rädd att jag sabbat våran relation för alltid när jag sist vi sågs medförde till gråt och skrik under hela besöket. Men allt gick fint denna gången och vi blev riktigt tajta!
På lördagen gick jag och mamma omkring i Gbg. Det blev shopping och lite bröllopsturistande. Det var ju nämligen det där toppbröllopet just den dagen så vi gick förbi på kyrkan och lyxyatchen som låg i hamnen!

Ja, två riktigt bra dagar i GBG!




På Liseberg såg jag Janne Josefsson. Vi utbytte blickar i 5 sekunder. Jag för att jag inte kunde placera honom och han för att han förmodligen undrade vad jag var för konstig tjej som blängde på honom.
Men, Ehlin, så här ser han ut!

Kommentarer
Postat av: E

jahaaaaa, han!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback