Frosty Float

Söndag:
Söndag är vilodag så jag fick inte komma till mormor och städa. Istället åkte jag med familjen upp till stugan där vi gjorde "sista rycket" - tog upp den sista bryggbiten och utemöbler. Alltför fastfruset dock :/ Det var underbart väder och jag tog en massa fina bilder!

Måndag:
Jag och Anton promenerade i snöyrväder upp till mormor och hjälpte henne med adventsstädningen. Nu är lägenheten så fin så fin. Som tack fick vi världens bästa stuvade makaroner!
På kvällen blev det film med David och Mattias. SAW 3 denna gången. Sen bara 4:an kvar och därefter blir det bio!

Tisdag:
Idag har jag lunchat hos Ehlin. Gottgott. Vi skulle även börja träna inför revyn men grävde mest i godispåsen! Menmen, lite på G är vi allt ;D
Nu har jag precis kommit hem från bio med far och bror. Pappas fars dags-present. Vi hade valt att han skulle se Bond men när han själv fick välja blev det istället Burn After Reading som var göööörbra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback