(Dont) Feel like dancing, dancing

Vilken bra onsdag!

Gick ju som sagt och la mig efter valvakan men runt 1 får mamma liv i oss och vi bestämmer oss för lunch på Dejefiket. Premiär för mig ju - va fint det var! Och gott!! Bakad potatis med räkröra. Blir absolut snart igen. Så nu tänker jag inte åka in till stan för att träffa folk längre, nu får ni komma till mig så ska jag visa vad Deje har att bjuda på ;)

Nu ikväll har Ehlin varit här och vi hälsade på i Kulturhuset där det övades inför en viss revy. Det var väl inte enbart positiva tankar efter besöket men vi är bäst så det ska bli så bra det här :D:D Tacos och godismys sen hemma hos mig och jag har även visat E mina gömda skatter - Pyttipannatidningarna! Vem trodde att jag var en hejare på serieteckning? Inte Ehlin iaf :P


Kommentarer
Postat av: E

Synd att det inte går o prenumerera längre ;(

Postat av: Amina

oh hoho baby:D

2008-11-06 @ 15:44:51
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback