Diamonds are forever...

Du och dina dokumentärer brukar mamma säga till mig.
Jag älskar dokumentärer. Ikväll såg jag den på 8an om hiphopens blingbling i Sierra Lione. Intressant!


Ja, det blir verkligen skitkonstiga inlägg nu för tiden. Men imorrn åker jag med mamma till Gbg för Jul på Liseberg och häng med småkussarna. Dock inte dom vi tänkt för dom blev sjuka men då är det ju tur att man har fler kussar i området! Haha.
Så ja... Också kollar ja biljetter till Wien över nyår. Varför inte liksom? Inte så farligt dyrt heller.

Nej nu får ja lägga mig för tidigt imorrn går tåget och jag har inte packat nåt. Men det är bara trosor vi behöver ha med oss sa mor. Jag litar på henne!



Några flingor kan väl falla imorgon?

Kommentarer
Postat av: E

hoppas ni får snööö i drivor!

Puss på min älskade

Postat av: Amina

å ha så mysigt gumman!

2008-11-22 @ 20:30:53
URL: http://aminatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback