Vi skyller på vädret!

Tjabba,
Men det va värst vilken dålig uppdatering det är från mig själv och mina vänner.
Andrea ligger i rätt bra dock med sisodär ett inlägg om dagen, bra jobbat! Förhoppningsvis är det väl det bra vädret som verkar härja både här och i Sverige som ligger bakom det? Vi får hoppas det!
Allergin tar typ knäcken på mig. Vet inte om det är tabletterna eller pollenet i sig som är värst. Behövde bara få ur mig det!
Kom precis hem från skolan. Bara en lektion kvar nu om ja fattat det rätt - den är på fredag och då har jag min oral presentation. Jag är inte så rädd för själva faktat i presentationen för den har varit rätt låg bland dom andra studenterna men pratet. Har nära 8 månader i USA gjort någon skillnad? Svårt att bedömma själv eftersom det, förhoppningsvis, sker gradvis. Men till exempel visste jag inte vad basketkorg hette på engelska innan. Basketbasket? Haha. Vet ni? :P
Nej nu ska jag faktiskt sista timmen innan barnen kommer hem PLUGGA. Blev lite inspirerad av lektionen förut så det är väl bäst att ta tillfället i akt.
Vi höres mina vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: andrea

jag har en bekännelse o göra! Anledningen till att jag uppdaterar så mycket just nu är att det känns som att jag har mest fritid i världen nu när handbollen är slut :) Trots en massa jobb!(och att jag tycker det är kul o skriva) Känns rätt gött, och nu är verkligen sommaren på G. Jag käkade årets första mjukglass idag :) PUDD

Postat av: jen

Ja jäkla väder, men till helgen SKA det bli bra, för då ska vi njuta på stranden. Basketball hoop heter basketkorg, du vet jag har en pojk som ser till att jag vet ALLT och lite till om basket ;P

Pösss

2008-05-08 @ 20:22:46
URL: http://jameson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback