VI ÄR PÅ GÅÅÅÅÅNG

ÅHÅÅÅÅÅÅÅ! Jag är så pirrig och excited och uppspelt och nervös och GLAD så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Eller jo det vet ja ;) Ja ska snart ta vägen till flygplatsen och hämta upp dom!
Här är dom just nu:

image804

Det sägs på hemsidan att dom ligger 20 minuter före beräknad tid men ja tror nog dom kommer bli lite försenade istället för det är ett ruskigt regnoväder här idag. Welcome to New Jersey babes!
När nu ska jag ta på mig nåt snyggt, bädda, städa och skriva en skylt med PETTERSSON på.

Btw, dom vet ju inte att jag kommer och hämtar dom :D Jag skulle egentligen haft skola idag så dom tror att jag skickat en taxi. Mohaha. Så det har dom varit väldigit nervösa inför. Menmen, nu är det deras Sara MangMang som står det med tårar i ögonen istället.
Måste dra. Ciao!

Kommentarer
Postat av: E

jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också jag vill också TRÄFFA SARA MANGSBOOOOOO!
pussssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback