Valborg 08

Jahapp, då sitter man här, Valborgsmässoafton 2008, i sin röda säng och äter världens godaste kakor och suckar lite över en dålig film med Reese Witherspoon och Mark Wahlberg. Lita alltid på pappa! Jag dricker den där vattenmelonsodan som jag inte vågade dricka förra veckan och jag kan kontatera att den är rätt god.


image762
2006! Alltså hur fort går inte tiden?

image763
Haha, enda bilden ja hade på denna datorn från valborg 07!

image764
Och så här ser det ut just nu!

Nu avslutar jag kvällen med ett långsamtal med Jizzle ♥

Kommentarer
Postat av: karin

Namen halla dar Sara, kul att jag hittade din bligg :)haha, va kul att du gillade de dar kakorna, jag ar en smula besatt av dem sjalv om jag ska vara arlig! Hur star det till annars? Blir det nagot valborgfirande for din del pa lordag? :) Kram Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback