Tröttis

Nu ska jag klaga lite!
Har nästan aldrig varit så trött som jag var imorse. Det var pga sömnbristen inatt. Tankarna bara for omkring. Hjärnan snurrade. Helst vill man bara kroka fast den i nacken så att den håller sig still så att man kan koncentrera sig på att sova. Men nej, den ville annat! Killarna var rätt lugna imorse iaf så vi tittade mest på TV och spelade Rockband. Efter att jag lämnat av Jason vid bussen så hade jag lovat att foodshopa så det var bara att dra på sig närmast tillgängliga kläder och dra ner kepsen. Kände mig som Britney Spears i sina värsta dagar. Väl på affären blev det en stooor chai latte på älskade Starbucks och där nånstans vände det. Helt plötsligt var det jättemysigt att gå omkring där inne på affären i myskläder. Harmoni halv 9 på morgonen!

image778

image779
Brittan med Starbucks

image780



 

Nu ska jag plugga Finals! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback