She said I like it a lot

Dåligt med uppdatering här tycker jag! Håller ni med kanske?
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska gå. Sandra och Michaela har varit inne i NYC under dagen och jag saknar dom redan! Men om 15 minuter får jag åka och hämta dom. När vi väl är samlade igen har jag bestämt att vi ska åka och käka på Dinern. Självklart Gyros för mig, får se om dom tänker i samma banor. Sen ska vi köpa på oss lite snacks, glass blir nog bra efter festmåltiden innan, och åka hem och se SÄSONGSAVSLUTNINGEN av Gossip Girl. Grejer det ;D


Aa, jag vill bara säga att det är skitgött att ha dom här alltså :D Blir som hemma på nåt vis ;) haha! Jag trodde det skulle kännas lite annorlunda när man inte sett dom på över 8 månader men allt är PRECIS som vanligt :D Michaela är lika Miffo som alltid och Sandra är lika rakt på sak som alltid! ♥♥♥♥♥♥
Helst av allt skulle jag ju ha alla mina vänner här. Va säger ni? Ska vi inte ta och flytta hit permanent allihopa och leva världens underbaraste liv? :D För det skulle det vara om ni va här...

Nåväl, nu är det bara 10 minuter kvar tills jag får åka! Hungrig är ja också... får stoppa i mig lite Swedish Fish. Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag langtar tills jag far traffa er :) Inte lange kvar nu... (L)

2008-05-20 @ 01:51:10
Postat av: Andrea

Jag vet inte om jag skulle palla the big apple. Jag blir lite nervös när jag kommer utanför 50skyltarna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback