Jag har en väktare som vaktar min vikt

Nu sitter jag här och äter en Viktväktarchokladglassstrut. Ja ni tror väl inte vi har något annat här i huset? Förutom i min privat kyl å frys då.. Där är det cookiedoughglass och mangosorbet som gäller ;D
Fy vad dåligt jag uppdaterar. Man skäms ju.
Senaste dagarna har jag gjort mkt och ingeting typ.. Karin var här och stekte hela dagen igår. Underbart. JObbade några timmar och tittade på Jasons baseballmatch. På kvällen träffade jag Karin, Frida och Amina i M-town. Drack lite Chai och sen hittade vi vääärldens mysigaste restaurang/uteservering/bar/pub. Haha. Där kan ja lova att det blir många After Work i sommar!
Ikväll har ju Sex and The City premiär här i USA så den ska jag på :) Au Pairgruppens Maj-möte! Inte för att jag alls är inne i serien men har någon ett ganska bra humm om vad det handlar om ändå!
Lördagen är än så länge ganska oplanerad. Andy fyller 45 så det blir väl lite firning av honom men sen ska han och Elyse åka iväg över natten någonstans, mysigt för dom :)
På söndag skulle det ju vara heeemskt trevligt att se Jizzle alltså! Får se om vi lyckas styra ihop något lyckat.

Ja, men då vet ni vad jag har för mig!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: jizzle

halloo Sizzle!! Du svarar inte mobben, jag har ju värsta stek-kvällen på g för oss. Tusan att du har au pair möte..hmm..undrar om jag ska röva bort dig?

Om du ser detta innan du hittar din mobil så får du ringa mig illa kvickt ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback