Här är jag!

Men va händer? Inte mkt uppdatering här inte! Men kanske för att det inte har hänt så mycket dom sista dagarna. Fast jag brukar ju va rätt bra på att uppdatera om meningslösa saker också (som nu), menmen.

Jobbtimmarna har gått rätt fort dom senaste dagarna faktiskt och killarna har skött sig hyffsat. Nu väntar skolan snart på mig och efter det ska ja foodshoppa för hela familjen. Händer inte ofta men idag erbjöd jag mig så att ja kan sluta tidigare.

Ehm ja.. nu ska jag gå och titta i min garderob om jag har nåt att sätta på mig imorgonkväll. För jag hoppas verkligen i n t e att jag behöver jobba. Istället styr vi tåget till nyc för vidare äventyr. Hittar jag inte nåt i min garderob blir det shopping imorgon och det klarar inte plånboken av nu riktigt!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: andrea

Sara min vän, det var inte jag som kom på den förklaringen. :) Det är nån rymdnisse som kommit fram till det. Men det jag undrar är om universum slutar i ett svart hål. Och eftersom ingen kan ta sig ut därifrån, kan ju ingen berätta om det tar slut eller om det fortsätter. ;) haha, men blir galen av o tänka på sånt :|

Postat av: jen

hej du :)

Jag ville bara säga godnatt igen och tack för dagens/kvällens pratstunder. Jag hoppas du kom hem i lugn och ro och får en ljuvlig natt ;)

Pussokram!

2008-05-03 @ 06:18:18
URL: http://jameson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback