Sjuk med Jack Johnson

Varför är det så att jag alltid "väljer" att vara inspirerad till att blogga på kvällskvisten när blogg.se väljer att vara för busy för oss amerikanskor? Jag hade ju massor ja ville berätta igår men nu kommer ja inte ihåg något. Eller jo några...
... Jag är fortfarande inte tiptop. Fick det härliga kommentaren "Usch va trött du ser ut Sara" av Elyse imorse. Därför ska jag snart sova. FAST jag lovade mig själv att inte sova idag eftersom att jag måste plugga. Men nu är det så. Jag ser väldigt trött ut så då behöver jag sova. En rinnande näsa och konstiga drömmar gjorde inte sitt för skönheten inatt.
... Jag satt och repeatade Jack Johnsons nya låt igår. Förut har jag ju tyckt att Jack=höst, men den här nya albumet- DET är vår! Åh åh åh va duktig den där människan är på musik alltså. If I had eyes! 


image628

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback