Pustar ut!

I några veckors tid nu har dom flesta på lektionen suttit innan och diskuterat vad jobbigt detta kommande prov ska bli. Hur mycket det är att lära, 14 kapitel - 350 sidor, och vad svårt allt faktiskt känns. Men ingen har aldrig frågat läraren hur provet är upplagt utan bara tagit för givet att "ett Midterm test är ett skriftligt prov på allt man har läst under terminen". Idag var det dock någon som frågade läraren hur mycket han egentligen förväntar sig av oss och då säger han "Ja, det är ett prov med 50 frågor och ALTERNATIV. Fram för allt på det vi läst efter förra quizet" FATTAR ni vilken lättnad?! Det hördes hur luften bara gick hur alla och ett leende spred sig!
Visst det betyder ju inte att det blir en pluggfri vecka men ungefär hälften så lite att läsa än vad jag tänkt mig! Gud va gött.
Det är helg och jag firar med chips :)

image581 ♥  image580

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken lattnad Sara :D Jag slipper ju gora mitt prov nasta vecka, det ar ocksa en liten lattnad faktiskt. Take care! Dissar du rese? :O

2008-03-07 @ 23:35:54
Postat av: jen

Så skönt för dig :) Nu slipper du kanske oroa dig och så, alltid skönt att ha lite alternativ dessutom. Plus att det är klurigare att få fram allt i meningar på engelska, på svenska kan man ju rabbla på liksom ;)

Gött med chips, mina m&m:s är snart slut.. :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback