Konverserar

Jag gillar hur jag och min hostmum är så sociala mot varandra under dagarna. Hon sitter framför en, eller två datorer där uppe och jag sitter med min (marknadsföringsboken brevid) här nere. Också mailar vi tilll varandra!


Hey - I am going to leave around 2 and then just do all my stuff and go straight to the tricky tray - you ok with that.

Couple of things

  • Have ethan pick out his short and tshirt for baseball
  • Can you give J bath tonight

Thanks

E




Sure, that sounds okey!




Thanks - I just thought if I am out - I may as well do all my stuff J



Nu kan jag väl inte svara igen? Då blir det ju löjligt. Men ja vill ju inte dissa henne.. haha

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, sa var det i min forra familj ocksa. Kandes lite lojligt, men ville hon det sa ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback