Irriterad!

Nej nu är ja pissed off. Bestämde mig att jag skulle köpa Färjestadmatchen och satt i över en timme och försökte mecka på Canal+´s hemsida. Minut för minut kom vi närmare nedsläpp men NEJ, jag har fortfarande inte fått igång det. Och nu har dom tillomed tagit bort "alternativet" att titta på det. Vet inte för att man inte kan hoppa in i matchen efter ett tag eller om det är för att det helt enkelt inte funkar för fler.
Internet cpar sig också. Sitter och uppdaterar Aftonbladet hela tiden så jag får reda på vad som händer men det är faktiskt inte vidare kul.. tror jag ska stänga ner allt, äta godis och installera Sims. Sen ska ja ta mig en rejäl promenad. Inomhus eller utomhus spörs.
Glad fucking Påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback