Gyyyyros på ingång!

Nu är kvällsdate styrd! Ska träffa thailändksan Gift igen. Var ett tag sen nu... Jag ska iaf ta henne to the fancy Diner! haha. Hon är aldrig ute och äter så verkar vara tacksam för det mesta. Hon är go :) Jag ska ha GYROS! Är sååå hungrig.
Okej kanske inte världens bästa printscreen här men ville bara visa att hon gärna använder sig av bilder istället för ord i sina msnkonversationer! Kan blir lite svårt att första. Man får sitta och tyda dom eller lägga till dom själv för att se vad ordet bakom bilden är. haha.
Men nej, nu ska jag göra mig iordning och sen åka iväg. Ha en trevlig påskkväll, eller det börjar väl bli natt nu! Ta det lugnt, speciellt ni som firar Johanna. Har en känsla av att det kan gå galet till? :D GRATTIS JOHANNA!


image657

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback