Fredag på ingång!

Nej nu blir det sova.
Morgonen blir nog rolig. Morfarn fyller nämligen 70 år så han ska luras hit på morgonen och så ska vi fira honom med mysfrukost. Nybakta bagels och balonger över allt. På dagen blir det prov och på eftermiddan när killarna kommer hem ska vi till morfarn och äta tårta, på kvällen ska vi gå ut och äta och kanske efter det blir det bio med Rebecka.
Ja, det verkar bli en väldigt trevlig fredag. Bara provet går bra och jag känner mig bättre i kroppen! Håller tummarna.
Gonatt!
TGIF

Kommentarer
Postat av: jen

Tusan, jag glömde säga Lycka till på provet. Så:

Lycka till på provet Sizzle!!!!

....och hoppas du ser detta innan :)

Pusss

Postat av: Linda

Det kommer ga gallant pa provet, det kanner jag pa mig :) Iaf, LYCKA TILL Babe!

2008-03-14 @ 05:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback