Färgglatt parteeeeyy!

På lördag ska jag på 20årsparty! Där får man inte ha på sig något svart, vitt, grått, brunt eller jeans! Däremot får man gärna glittra lite extra! Haha, rolig idé. Speciellt som dom flesta, inkl. jag, ju kör på precis dom färgerna på fest.
Så därför ska jag snart iväg och leta colorful klänning! Blir nog en sväng på Macys. Lite småtråkigt att gå där tycker ja men man brukar kunna hitta lite speciella saker...

image578



Jag och Elyse går och är lite småsura på varann. Hon för att jag inte följde med på basketen igår PLUS att ja kommer missa den på söndag och jag för att ja inte tycker hon borde vara sur på mig för det! Åååh, inte rätt läge att vara sur nu Sara!

Kommentarer
Postat av: jen

vems party är det ;) ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback