En stor fet, tjock, oläslig text

   Lite irriterad även denna dagen faktiskt. Middagen men Gift igår var trevligt men jag berättar mer om det senare för jag vill bara komma till det vesäntliga.
   Jag hade inte sett min värdfamilj på hela dagen igår så jag skyndade mig hem lite efter middagen så att jag skulle kunna umgås med dom lite samt planera in söndagen. Är hemma redan vid halv 9 men nej då är det släckt över allt och det hörs inte ett knyst. Jag fick smyga in och kände mig liksom lite dum som kommer hem "så sent".
   Och idag var ju planerna att åka in till NYC så jag går upp vid halv 10 för att  höra om dom kan skjutsa mig nån timme senare. Andy och Elyse brukar alltid vara hemma den tiden eftersom att killarna är på hebrew school. Men nej inte idag. Ringer och hör var dom är och då är allihopa, men i två bilar, långt borta i Short Hills och ska på nåt camp möte :S Kul att man blir informerad...
   Men ja, dom kommer hem runt 1-2 så blir att hoppa på ett tåg då! Kunde iaf ha bilen vid stationen så jag slipper stressa hem! TACK och ajdö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback