And I´m back in the game!

Back to normal...
Då var det månag igen då och nu börjar ja jobba mer vanligt igen. Därför blir det ju även mer bloggande. Att allt var tillbaks till verkligheten igen kändes imorse när jag kom upp och Elyse bad mig börja jobba tidigare i eftermiddag, jobba längre imorrn kväll, följa med på basket onsdag kväll och babysitta på fredag när dom ska ut. JIPPEY - äre måndag eller äre måndag?
Åh, det känns så tråkigt att dom åkt :/  Vi får se till att det händer något roligt snart! Hoppas till helgen.

Näee, nu ska ja ta mig en rejäl förmiddagsnap för något sådant har inte prioriterats när familjen varit här. Så det är på tiden.
Puss!

image575
Fick av familjen när jag kom hem från flygplatsen i lördags!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

gullig din värdfamilj är då :)

Postat av: E

va fint :)
jag har btw mkt. smaskiga detaljer om en viss, mycket het kalmarkille nästa gång vi råkas bruden.. Oh lord du ska få höra ;D haha.. PUSS!

2008-03-04 @ 00:13:52
URL: http://eeehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback