6 månader!

Idag har jag varit i USA i hela 6 månader. Nu börjar alltså nedräkningen! Men vet inte riktigt om det är positivt eller negativt. Beror lite på vilken timme du frågar mig.
Idag har det helt klart varit negativt. Dagen har varit underbar trots att vi hade ställt fram klockan en timme så det kändes som man gick upp 6 och plus att barnen bara hade halvdag och var hemma redan vid 1. Båda killarna har varit underbara! Efter att båda gjort sina läxor och spelat lite spel åkte vi iväg och åt glass. Solen sken och allt var bara så trevligt :D Var till och med så generös att jag köpte varin leksak till dom! Jag tog Jason till basketträning och efter det åkte vi till Wendys där vi två satt och filosoferade över lite och skrattade så vi grät. Alltså han kan verkligen vara såååå underbar den killen! HAhahha. Säger saker man inte trodde en 5åring skulle kunna säga.

Såå.. 6 månader alltså! Vad har man hunnit med egentligen? Här kommer lite bilder:


   
September


    
Oktober

   
November

   
December

    
Januari

   
Februari




Också har ju lite ut utav mars gått med det får ni uppdatering från alldeles strax!

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Åh, jag vill också till USA! är du aupair?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback