Sweeeden

Åh vad kul det var att se Sverigematchen idag. Det var jag och Ethan som satt bänkade. Jason hade fullt upp med att leka med grannen men tyckte ändå matchen var viktig så såg till att den blev TiVo-ad.
Jag hade laddat upp med blågult godis och blå och gul glass! Det var så fint att se alla svenska killarna på rad. (Svenska killar saknar nåt så oerhört här i landet!) Men vår nationalsång heter väl ändå "Du gamla du fria"? Här stod det att den hette "Sang till Norden".
I vilket fall som helst - SÅÅÅÅ GÖTT ATT SVERIGE VANN!

Här kommer det bilder snart...

Kommentarer
Postat av: karin

aaah... va gullig du ar, men bla gult godis och allt! :D Jag missade matchen i gar, bittert.. hade garna satt de svenska mannen jag med, och hort den svenska nationalsangen, sa vackert! Ar nasta match pa lordag? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback