Nationaldagen!

Ja svenska nationaldagen är ju inget som firas här direkt. Blev först påmind i början av veckan men hade likväl glömt bort det igen till fredag eftermiddag när pappa påminde mig igen!
Först jobbade jag eftermiddag+kväll. Åt god mexikansk sallad med barnen och sen somnade jag, Jason och Reggie i soffan vid 8-tiden. Fick bära J till sängs och sen satt jag och Ethan och ritade till 11-tiden då A+E kom hem.
Då drog jag, lagomt trött och sliten, till Frida där lite folk hängde. Karin, Lovisa, Vesam och Samuel. Myste lite på hennes altan och sen drog vi ned till M-town. Upp till Frida igen och sen ner till morristown för nattkäk på en Diner. Som sagt, mkt fram och tillbaks hela den här helgen!

 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback