Lägesrapport:

Befinner mig på Diamond Hill Road (fint namn va? fina hus också!) hos Jennifer och vi ska snart gå och lägga oss för imorrn blir det uppstigning tiiiiidigt. Ta bilen till tågstationen och tåget till Penn Station och Taxi till Chinatown och buss söderut. Kommer bland annat besöka Philadelphia, Baltimore och sen tänkte vi hänga lite hos Bush i D.C. Coooooolt. Får hoppas att blir bra. Vi ska (troligtvis) åka med ett stort gäng kineser och "Det kan ju aldrig gå fel med en kines i handen" som jag brukar säga.

Nej tror jag är för trött för det här. Håll er hemma imorrn!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hejsan!^^

Jag ska åka till new york den 21 juli (snart två veckor) och skulle vara kul att lära känna lite fler au pairer i new york!^^

Vore kul att ta en fika eller shoppings runda nån dag ^^!

Vore kul om du hörde av dig!^^

Här är min msn :
[email protected]

Kolla även in min blogg: www.nathaliesofi.blogg.se



Kram Nathalie

2008-07-01 @ 10:04:48
URL: http://nathaliesofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback