Sunset Beach

                                        

Jag Wikipediade (kan man säga googlade kan man väl säga wikipediade?) på Sunset Beach för jag tänkte ta reda på var serien spelades in. Kan det vara något jag och Linda kan besöka när vi gör våran västkusttrip? ÄLSKADE, ÄLSKADE Sunset Beach.♥
I vilket fall som helst var den första meningen som dök upp:

Sunset Beach was an American short-running television soap opera.

Short-running??? Satt vi inte i fleeera, flera år och titta på Sunset? Dag in och dag ut? Vi övade självförsvar med Derek i tankarna och suckade åt Annie eller Olivia som alltid pratade högt för sig själva när någon annan stod och tjuvlyssnade.
Men tydligen gick den bara från -97 till -99 i staterna... 3 år. 3 underbara år. Högstadietider!



Jag hittade inte vart det spelades in. Fast jag ska fortsätta söka nu. Var bara tvungen att skriva ner mina Sunset Beach-tankar. Det är inte nån av er som vet vart det spelades in?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, ja Sunset Beach var rikigt bra! Sag nastan varje avsnitt haha. 17.20 gick det kommer jag ihag. Men vilket slut haha, va arg jag blev. Javla lang drom for Meg..

Postat av: Eleonor

Åh sunset beach, så himla bra det var! Meg skulle det vara och inte Mariah, haha. Jag kommer inte ihåg slutet riktigt, mer än att Ben & Meg de gifte sig och att Mariah träffade en kille på bänken i slutet. Men vad var det för dröm? Det kommer jag inte ihåg..

2008-07-21 @ 08:47:50
URL: http://eleonors.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Eleonor: Det slutade ju med att Meg vaknade upp pa sin brollopsdag med Tim och insett att allt bara vart en drom. Tim hade inte vart otrogen och allt slutade lyckligt ^^)

2008-07-21 @ 17:04:41
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback