Sweetie Cookie Baby Honey

Åkte bil med Jason idag. Radion var så dålig så jag fråga om jag inte fick sätta på min svenska skiva. (Med sommarplågor) Visst fick jag det och Mr Cool blev genast en hit. Amina var det inte dina barn som också gillade den? Däremot när Manges - Giftig kom på sa han "Hahaha, OMG what is he trying to do? Sing? Puuh - can you change?"

Blev mexikanskt till middag. Mangosallades you know. Första gången den här veckan så gick absolut bra! Jobbade hela kvällen för att mina host var på dinnerparty. Vi somnade framför Austin Powers (ja, den spelas fortfarnade flitigt) och åskan utanför fönstret. Mys!

Nu har jag ätit glass och tittat på favoriterna Will and Grace.
Ja, det var min onsdagkväll det.
Tänk - imorrn är det redan torsdag och det räknas ju nästan som helg!
Och jag har mindre än 50 dagar kvar hos familjen! Huja!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback