Från rese...


Idag har jag varit här 300 dagar så  jag och Linda är alltså inne på vårat sista hundratal av dagar! Blandade känslor som vanligt...

Nu har min goa USA-bästis Jizzle lämnat mig här och åkt hem till Sverige. Riktigt tråkigt men vi ska nog kunna fortsätta att telefonterra varandra och jag kommer ju snart efter... :)

Igår spelade vi mest en massa spel och sprang omkring. På kvällen åt vi mat med Bonnie och Gary. Dinern för tredje gången denna veckan! Haha. Mexikansk kycklingmangosallad har jag också ätit tre gånger den här veckan. Heja variation! Jason somnade uppe i Elyse och Andys säng nångång runt 9-tiden och sen låg jag och halvsov framför tvn till klockan 1 då dom kom hem från Las Vegas. Lagom seg då...

Idag hade jag tänkt att sega i sängen och tycka synd om mig själv men istället blev det mallet med Amina. Superdupershopping blev. Två kjolar som tillsammans kostade 15! Från början kostade dom 60+50! Och en jättefin klänning som från början kostat 50 men nu kostade den 30. Såååå nöjd ;) haha! Pratade lite snabbt med mor+far och lite längre med bror i telefon och nyss har ja hängt lite med familjen där uppe. Fick bland annat 2 t-shirtar från Las Vegas. (ÄÄÄÄLSKA turist-tshirts från ställen man inte själv varit på?!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback